Sign In

Tontoki

48 Reviews
Sudirman100rb - 200rb
Hours 11:30 - 22:00Open Now

MenuSee full menu >

PhotosSee all photos >

Reviews of TontokiSee all reviews >

  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
4.1
43 ratings
Puspita Yuniastuti
0 photos
0 reviews
Renyahnya Pork & Chicken Katsu Yang Wajib Diburu
Pilihan terakhir dan yang paling menggiurkan jatuh pada menu Senmai Katsu dari Tontoki. Menu yang terdiri dari pork katsu yang sebelum digoreng dan dibaluri oleh tepung roti, mereka menambahkan keju mozzarella di dalamnya terlebih dahulu. Jadi, saat menyantapnya, akan ada lelehan keju yang lezat pada pork katsu ini. Paket menu ini disajikan dengan Japanese rice, soup, cabbage, dan satu botol Yakult. Terlihat sangat menggiurkan dan bikin kamu susah berpaling ke yang lain!
Jane Doe
0 photos
0 reviews
Went to Tontoki during a weekday lunch and was really impressed by the quaint/authentic interior design. When you enter the restaurant, you'll feel like you're transported to a remote countryside somewhere in Japan. I ordered the Tontoki Don set and it was satisfying. Other than it being a bit too sweet, all else is pretty good! The menu is filled with pork dishes so if you like pork katsu, pork belly, etc this is one place to consider!
Chandra Wijaya
0 photos
0 reviews
7 Menu Gorengan Khas Jepang yang Wajib Kamu Coba
Pernah datang ke Tontoki? Restoran khas Jepang yang punya pelayanan dan ambience super menarik ini juga punya makanan yang enak-enak banget. Salah satu yang bakal buat kamu terlena adalah menu Senmai Katsu dengan isian melted cheese di dalamnya. Wah ini pasti enak banget!  
Nelly Winarso
0 photos
0 reviews
Japanese pork belly
Nice interior japanese design, the pork belly is nice , dont forget to order the eggs on the side to make it better. Its a abit fatty after while. But if youre hungry, the tontoki don is great!
saint and sinner
0 photos
0 reviews
very japanese!
first experience here, and the ambiance amazed and excited me! so japanese...

Featured in articlesSee all articles >

5 Restoran Jepang di MidPlaza Sudirman Buat Makan Siang Orang Kantoran Renyahnya Pork & Chicken Katsu Yang Wajib Diburu7 Menu Gorengan Khas Jepang yang Wajib Kamu Coba

Featured in guidesSee all guides >