Sign In

Epigastro

30 Reviews
Pantai Indah Kapuk200rb - 300rb
Hours 10:00 - 01:00Open Now

MenuSee full menu >

PhotosSee all photos >

Reviews of EpigastroSee all reviews >

  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
4.0
30 ratings
Sharima Umaya
0 photos
0 reviews
Ultimate Guide: 7 Tempat Makan Terbaik di Jakarta Utara
Another chic bistro in PIK! Look at those beautiful glass walls, so that all natural light can come inside! Epigastro is a great place for you to have brunch with your buddies. Cobain Acai Bliss (75k) yang bisa menjadi pilihan yang menyegarkan dan sehat. Menu ini terdiri atas acai berry puree, mixed berries, banana, strawberry, sun flower seeds, homemade granola and toasted coconut flakes. Sweet and tasty!
blackcat kuching
0 photos
0 reviews
foodgasm
on my spare time i tried this enigmatic food with my friends @epigastro and i found it really tasty and makes me wanna come back and try anither dishes
Karina Marpaung
0 photos
0 reviews
7 Kreasi Menu Jagung yang Lagi Hits Banget di Jakarta
Butuh camilan unik saat berada di Epigastro? Spicy Corn in Salted Egg Sauce jawabannya. Sensasi dalam menyantap kelezatan jagung bercita rasa pedas sekaligus gurih ini tentu akan menjadi pengalaman tak terlupakan untukmu.
philip olivari
0 photos
0 reviews
nice ambient and good foods
i love it.. eating the best spaghetti salted eggs that i ever..
Karina Marpaung
0 photos
0 reviews
Berburu Kue Sus Enak di Jakarta
Keterlibatan es krim dalam berbagai makanan selalu berhasil membawa warna tersendiri, tak terkecuali pada sajian kue sus buatan tempat makan kekinian di kawasan Pantai Indah Kapuk yang bernama Epigastro. Makanan yang dibanderol seharga Rp 40.000,00 ini dapat menjadi camilan lezat untuk menemani quality time bersama teman maupun sanak saudara.

Featured in articlesSee all articles >

7 Menu Lezat untuk Mulai Hidup Sehat7 Spot Lunch yang Cozy di Pantai Indah KapukUltimate Guide: 7 Tempat Makan Terbaik di Jakarta Utara

Featured in guidesSee all guides >