Sign In

Swept Away - The Samaya Ubud

6 Reviews
Ubud200rb - 300rb
Hours 11:00 - 22:00Closed

MenuSee full menu >

PhotosSee all photos >

Reviews of Swept Away - The Samaya UbudSee all reviews >

  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
4.2
46 ratings
Muhammad Sodik
0 photos
0 reviews
5 Spot Dinner dengan Suguhan Pemandangan Paling Eksotis di Bali
Swept Away adalah restoran bernuansa alam eksotis yang ideal untuk memungkinkanmu menikmati sajian dinner ala Asian Tapas sambil bersantai di tepi sungai. Dilengkapi dengan furnitur lounge yang nyaman, dikombinasikan dengan udara yang sejuk yang berasal dari sungai dan menciptakan suasana yang sempurna. Selain itu, kamu akan ditemani hundreds of candles saat menikmati sajian makanan Asia bercita rasa tinggi. More over, you will be accompanied by hundreds of candles while having your dinner at Swept Away at The Samaya Ubud.
Ade Ariawan
0 photos
0 reviews
The view is good, little bit hard to find the place, but worth it
Lien La
0 photos
0 reviews
7 Restaurants In Bali With Stunning Views
Dining at Swept Away will feel like being in a fairytale. It is situated on a small river with views of Bali's famous rice terraces making for a magical atmosphere to enjoy a special dinner. This is a place not to miss out!
Margareth Stella
0 photos
0 reviews
7 Places To Eat During Galungan And Kuningan In BALI!
Sweep your worries away at Swept Away in Ubud. This romantic restaurant will totally bring your dining experience to the next level. Approaching Valentine's Day, which coincides with Galungan holiday week, this is one of the best options out there to give your loved one a little surprise.
Kevin Wirawan
0 photos
0 reviews
7 Restoran Paling Romantis di Bali
Disaat kebanyakan restoran di Bali menawarkan suasana pantai dan mungkin gunung untuk destinasi romantis, tempat yang satu ini menawarkan suasana yang cukup berbeda. Di restoran yang satu ini, sungai yang begitu indah akan menjadi saksi kisah cinta kamu dan pasangan. Lihat sendiri keindahan restoran ini, keren banget kan!

Featured in articlesSee all articles >

5 Spot Romantis yang Bisa Jadi Wedding Venue di Bali5 Restoran Riverside Paling Menenangkan Jiwa di Bali7 Fine-Dining dengan Pemandangan Sawah di Ubud

Featured in guidesSee all guides >

Bali Romantic Dinner