Sign In

CasCades Restaurant - Viceroy Bali

34 Reviews
UbudStart from 300rb
Hours 11:00 - 22:00Open Now

MenuSee full menu >

PhotosSee all photos >

Reviews of CasCades Restaurant - Viceroy BaliSee all reviews >

  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
4.3
33 ratings
Sharima Umaya
0 photos
0 reviews
Island Life: 7 Spot Untuk Tenangkan Raga di Ubud
Want to have a romantic dinner with a view? You might consider this place! Berlokasi di The Viceroy Bali, nikmati panorama Ubud dari paviliun-pavilun yang memiliki high ceilings. Menu di CasCades terinspirasi dari French cuisine dan Asian food with a twist. CasCades also offers full moon dinner and dances monthly. You can choose either Balinese Rijsttafel or á la carte dinners and you will be accompanied by a two-hour performance from a celebrated local dance troupe from 19:00. Interesting right?
Audrey Andini
0 photos
0 reviews
Surga Dunia Bisa Dinikmati di Restoran Dengan View Alam Bali Ini
Cascade tidak hanya menawarkan pemandangan alam yang indah namun juga penampilan piano disertai kicau burung dan suara hutan. Hidangan fusion Eropa dan Asianya menambah pengalaman di Cascade semakin tidak terlupakan.
Nimas Arini
0 photos
0 reviews
7 Restoran di Ubud yang Harus Kamu Coba!
CasCades sudah terkenal dengan makanannya yang enak dengn sentuhan Asia dan Perancis. Nic Vanderbeeken juga sudah terkenal menciptakan sajian yang spesial dan unik. Salah satu makanan pembuka yang jadi favorit restoran ini adalah CasCades Prawn Entrée yang isinya adalah udang besar dari Jimbaran dengan bumbu modern ala Chef Vanderbeeken.
Margareth Stella
0 photos
0 reviews
7 Best Places For CHRISTMAS Dinner In BALI!
If you want something different, try this extraordinary venue located in the serene district of Ubud. Christmas dinner with your loved ones has never been this enchanting. You will get to lose yourself in the magnificent view of lush tropical forest while indulging in their fantastic, fresh food menu.
Kevin Wirawan
0 photos
0 reviews
7 Restoran Paling Romantis di Bali
Coba bayangkan; rentetan pohon dan dedaunan hijau seluas pandangan mata, space yang besar, makanan yang super lezat dan menggunakan bahan-bahan kualitas terbaik. Bagaikan surga! Nikmati pengalaman tersebut dengan sosok kesayangan kamu. Lengkap!

Featured in articlesSee all articles >

7 Fine-Dining dengan Pemandangan Sawah di Ubud7 Spot Makan Malam Romantis di UbudGourmet Guide: 7 Dining Spot yang Relaxing Di Ubud

Featured in guidesSee all guides >

Bali: Amazing View