Sign In

Bebek Tepi Sawah

40 Reviews
Ubud200rb - 300rb
Hours 10:00 - 22:00Open Now

MenuSee full menu >

PhotosSee all photos >

Reviews of Bebek Tepi SawahSee all reviews >

  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
4.0
43 ratings
Nurma Nurul Hariyono
0 photos
0 reviews
bebeknya super big sambalnya mantap
Sharima Umaya
0 photos
0 reviews
Island Life: 7 Spot Untuk Tenangkan Raga di Ubud
Probably the best place to enjoy Bali's rural countryside and its rice paddy fields. Kendati menyajikan beragam menu, menu yang menjadi juara di Bebek Tepi Sawah tentunya menu bebeknya, Tepi Sawah Crispy (105k). Menu ini menyajikan bebek yang di goreng cripsy, dengan sayuran dan berbagai jenis sambal
Agni Soebekti
0 photos
0 reviews
Crispy duck and nice view
Came for lunch, roasted duck and crispy duck are very nice.. duck was nicely crispy and tender without being overly dry.. serves with rice, balinese vegetables and 3 kinds of sambal.. very relaxed atmosphere surrounded by paddy field.. recomended..!!
Ganesha Wanda Simanjuntak
0 photos
0 reviews
Nggak Cuma di Pantai, 5 Restoran di Tepi Sawah Bali Ini Juga Nggak Kalah Hits
Ke Bali belum lengkap rasanya kalau belum makan di Bebek Tepi Sawah. Apalagi Bebek Tepi Sawah yang berada di daerah Ubud. Di sini kamu bisa makan di gubuk dengan pemandangan hijau sawah yang asri. Menu wajib yang mesti kamu cicipi di sini yaitu bebek gorengnya yang crispy dengan kangkung dan sambal matahnya yang nendang banget! Bukan cuma lidah kamu yang bakalan dibuat terbuai tapi perut kamu juga! Di jamin bakalan jatuh cinta sama rasanya!
Haetam Attamimy
0 photos
0 reviews
8 Affordable, Romantically Peaceful Restaurants in Ubud for Travelers
It's so easy to catch to the sound of nature and drown in its peace when you visit Bebek Tepi Sawah. Not just because it's surrounded by padi fields, but also because Bebek Tepi Sawah has its own duck farm! If blending with nature is your idea of romance, Bebek Tepi Sawah is worth your time for a visit.

Featured in articlesSee all articles >

Island Life: 7 Spot Untuk Tenangkan Raga di Ubud Nggak Cuma di Pantai, 5 Restoran di Tepi Sawah Bali Ini Juga Nggak Kalah Hits8 Affordable, Romantically Peaceful Restaurants in Ubud for Travelers

Featured in guidesSee all guides >

Bali: UbudBali: Delicious DucksBali: Ayam BetutuBali: Amazing View